Wieler Toer Club De Hellen

Inlogformulier

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Secret key Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Aanmelden Dolomieten en Alpenweek 30 nov 2016 17:40 #1

  • dejonckheereh
  • dejonckheereh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 48
Inventarisatie interesse Dolomieten en Alpenweek

De organisatie van Mallorca is zo goed als rond. Ik wil nu graag de interesse voor zowel de dolomieten als alpenweek in beeld krijgen voor 2017. Ik heb overigens besloten de organisatie van Lombardije niet door te laten gaan in 2017 maar in 2018. Het werd toch iets te druk in de kalender.
De vraag is dus nu eenvoudig wie wil er mee naar de Dolomieten met Stelvio

in de week van 25 juni tot en met 1 juli. Het programma wordt in principe Stelvio van 2 zijden en daarna door naar de Dolomieten met o.a. de bekende Pordoi, Valserego, Valparola, Sella, San Pelerino en Fedaia.

Wie heeft interesse in de Alpenweek bij Jauziers in de week van 19 augustus t/m 26 augustus.
Denk aan Cols de la Bonette

, d'Allos de Cayolle, de Vars en Col D' Agnel. En aankomstplaatsen uit de tour de France als Risoul, Praloup en in 2017 Col de L'Izoard.



Met diegenen die zich aanmelden als geïnteresseerd voor Dolomieten of Alpenweek wordt straks verder de details afgestemd. Diegenen die zich reeds aangemeld hadden hoeven dat niet nog eens te doen.
Stuur een mailtje aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1